Saturday, June 27, 2009

مصاحبه با چماقعلی مولتی میلیارد دزد وزیر محترم کشور

ندای آرش : لطفا در مورد کشته شدن ندا آقا سلطان توضیح فرمائید.
چماقعلی: دلایل بی گناهی حکومت اسلامی در این ماجرا کاملاً روشن و محکم است.
همانطور که امام جمعه محترم تهران فرمودند ما در خیابان می کشیم و در کوچه دستگیر می کنیم و بعداً در اوین می کشیم. بروید تحقیق کنید ببینید این چند صد نفری که کشتیم ، کدامش در کوچه بوده.
دلیل محکم دیگر این است که ما با یک تیر نمی کشیم بلکه چند تیر به قلب و مغر و گردن می زنیم تا طرف حتماً کشته شود و حتی الامکان قابل شناسائی نباشد تا خانواده اش برای ما دردسر درست کنند.
سومین دلیل این است که ما از پشت شلیک می کنیم . در صورتی که به ایشان از جلو شلیک شده است.
طبق تحقیقاتی که انجام شده است، ایشان به دلیل اینکه نتوانسته بود به شهرت برسد، قصد خود کشی داشته است. ماموران بی بی سی و سیا و موساد ایشان را پیدا و ترغیب می کنند که همین کار را در خیابان انجام دهد تا آنها فیلم تهیه کنند و در عوض آنها تعهد می کنند که ایشان را به شهرت برسانند. شواهد آن هم تماماً در وزارت کشور موجود و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است.
کاملاً مشخص است که این توطئه بی بی سی است. ما این همه را کشتیم چطور فقط همین یک نفر را علم کردند؟
ندای آرش : در آمار آرای صندق ها تناقضاتی به چشم می خورد. مثلاً آرای باطله منفی. لطفا در این باره روشنگری نمائید.
چماقعلی : این آمار توسط دکتر کردان و با همکاری تیمی از اساتید دانشگاه آکسفورد تهیه شده است و مو لای درزش نمی رود. این تردید ها هم توسط بی بی سی القا می شود. تیم دکتر کردان برای تهیه این اعداد حدود ده روز بعد از انتخابات کار کرده اند و خیلی بیشتر از آمار کلی که روز اول دادیم روی این اعداد کار مهندسی شده است.
ندای آرش: چرا با وجود مسالمت آمیز بودن این اعتراضات، اینهمه کشته داشته ایم؟
چماقعلی: حکومت اسلامی هیچکس را نکشته است. مشکل از آنجا شروع شد که در راهپیمائی ها هم طرفداران کروبی و هم طرفداران میر حسین بوده اند. طرفداران کروبی می گویند که آرای سیزده میلیونی که برای میر حسین خوانده شده در واقع آرای کروبی بوده و میر حسین باید این آرا را پس بدهد. آرای میر حسین هم بیست و چهار میلیون بوده که به نام احمدی نژاد خوانده شده و میر حسین باید از احمدی نژاد پس بگیرد. ولی حامیان میر حسین می گفتند که احمدی نژاد رای همه را دزدیده و به همین دلیل درگیری می شود و عده ای از حامیان دو طرف به نفع حکومت اسلامی کشته می شوند. بی بی سی هم تحریک می کرده.
ندای آرش : چرا به هواداران احمدی نژاد مجوز راهپیمائی می دهید ولی به معترضین خیر؟
چماقعلی: هواداران احمدی نژاد با اتوبوس از راههای دور می آیند و میهمان حکومت اسلامی هستند. بنابراین احترامشان واجب است. در صورتی که معترضین اینطور نیستند.
ندای آرش : چرا وقتی آرا به تدریج اعلام می شد، نسبت آرای کاندیدا ها به طور کاملاً خطی افزایش می یافت؟
چماقعلی : چون ملت ما همگی در خط رهبری هستند، نسبت آرا هم به صورت خطی افزایش می یافته است. البته ما آن موقع هنوز تیم تخصصی دانشگاه آکسفورد دکتر کردان را برای تهیه اعداد به همکاری دعوت نکرده بودیم.
چرا نمایندگان نامزد ها در اکثر حوزه های رای گیری حضور نداشته یا بعداً اخراج شده اند؟
نمایندگان کروبی به کنسرت ساسی مانکن رفته بودند و نمایندگان میر حسین هم چون چند شب در تظاهرات خیابانی شرکت داشتند، خواب ماندند. البته نمایندگان فقط در چند ده هزار صندوق حضور نداشته اند که مشکل زیادی ایجاد نمی کند. چند ده هزار صندوق میشود حداکثر چند ده میلیون بالا یا پائین. وقتی تایید مقام معظم رهبری هست، چند ده میلیون رای بالا یا پائین چه اهمیتی دارد؟ مهم این است که چهل میلیون به این نظام و رهبری رای داده اند. رهبری هم که به آقای احمدی نژاد رای داده اند.
در این مصاحبه چند بار از حکومت اسلامی نام بردید. آیا نام جمهوری اسلامی تغییر کرده است؟
اوه، بله اشتباه شد. قرار نبود الان این موضوع اعلام شود.

No comments:

Post a Comment